دانلود تمامی آلبوم ها و آهنک های رحیم شهریاری
وبلاگ علمی و تفریحی
جدیدترین نرم افزار ها , مطالب و مقاله های مهندسی
تبلیغات
درباره ما


حامد هاشمی ٍ با سلام این وبلاگ جهت ارتقاء دانش فنی مهندسی ایجاد شده است مطالب و مسائل متفرقه صرفآ جهت کاهش یکنواختی وبلاگ است هر مطلبی که فکر کردید در شآن این وبلاگ نیست گزارش دهید هر مطلبی که فکر میکنید به قوم یا قبیله ای بی احترامی شده گزارش دهید هر مطلبی که برخلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران است گزارش دهید با تشکر
ایمیل : hamedhashemiii@yahoo.com
نویسندگان
ساعت
اطلاعات

دانلود تمامی آلبوم ها و آهنک های رحیم شهریاری



دانلود تمامی آلبوم ها و آهنک های رحیم شهریاری

 

 

1- شیرین سن (Şirin Sən)

2 - گل گؤروشه (Gəl Görüşə)

3- وفاسیز (Vəfasız)

4- بس نه دئییم (Bəs Nə Deyim)

5- کیم بیلیر (Kim Bilir)

6- سولار سوناسی (Sular sonası)

7- سئوه بیلمزسن (Sevə Bilməzsən)

8- ندن‌دی (Nədən Di)

9- تنها (Tənha)

10- قاراگؤز (Qara Göz)

11- عئشقین کیتابی (Eşqin Kitabı)

12- ایسته‌ییرم گله‌سن (İstəyirəm Gələsən)

 

 

 

 

 

 

 

Bayaz Gejalar

دانلود یکجا : Mediafire

 

Gatme Ghal

دانلود یکجا : Mediafire

 

Aghlama

دانلود یکجا : Mediafire Rapidshare 2Shared Megaupload

 

Gozlarin Gozli

دانلود یکجا : Mediafire Rapidshare 2Shared Megaupload

 

Sansiz

دانلود یکجا : Mediafire Rapidshare 2Shared Megaupload

 

Kim Bilir

دانلود یکجا : Mediafire Rapidshare 2Shared Megaupload

 

 

پسورد فایل فشرده : www.safalbum.com


نظرات شما عزیزان:

مامان
ساعت18:41---18 شهريور 1390
سلام ممنون از اینکه منو لینک کردی منم هر کاری کردم نشد شما رو لینک کنم سیستمشو من تنظیم نکردم مال لوکس بلاگه اتفاقا خیلی دوست دارم لینکتون کنم بازم سعیمو میکنم موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 


موضوع : <-PostCategory->


نویسنده :حامد هاشمی در تاریخ جمعه 18 شهريور 1390برچسب:,